Când trebuie să bei apă, pe parcursul unei zile. Secretul care îți menține organismul sănătos

apa

Cu toții știm că hidratatea este foarte importantă, chiar vitală pentru buna funcționare a organismului. Totuși, cei mai mulți oameni, în special femeile, mărturisesc că nu beau suficientă apă pe parcursul unei zile.

Hidratatea corectă este esențială pentru sănătate, frumusețe și longevitate. O persoană poate supraviețui 40 de zile fără mâncare, dar sănătatea i se va deteriora după numai două zile dacă nu bea apă, în funcție de temperatură și de cantitatea de lichide eliminate din organism.

5 motive să bei apă caldă cu lămâie și miere, în fiecare dimineață

Mai mult decât atât, nu este important ce tip de apă este. Cel mai important lucru este să știm când și ce cantitate de apă trebuie să bem pentru a ajuta organismul să funcționeze la capacitate maximă.

Iată care sunt momentele cheie când trebuie să bei apă, dar și cantitățile pe care trebuie să le respecți:

  • două pahare cu apă după ce te trezești – ajută la hidratatea și activarea organelor interne;
  • un pahar cu apă cu 30 de minute înainte de masă – ajută la digestie;
  • un pahar cu apă înainte să faci duș – reduce tensiunea arterială;
  • un pahar cu apă înainte de culcare – ajută la prevenirea atacurilor de cord.

Sâmburii de avocado luptă împotriva cancerului. Cum pot fi consumați

De ce este importantă apa pentru buna funcționare a organismului:

  • creierul conține 75% apă;
  • reglează temperatura corpului;
  • 83% din cantitatea de sânge a organismului este alcătuită din apă;
  • elimină toxinele;
  • ajută la asimilarea nutrienților;
  • protejează organele;
  • ajută la transformarea hranei în energie;
  • ajută la transportarea nutrienților și a oxigenului către celule;
  • ajută la funcționarea normală a rinichilor.

10 mituri despre sănătate care trebuie SĂ DISPARĂ

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Facebook